Nová generace systému STAG – 300 se vyvinul ze starších systémů STAG. Regulátor byl aktualizován a je využit systém Smart Self. Hlavním úkolem systému STAG – 300 (2.generace) je kontinuální úprava map dle otáček motoru. Zvukové signály informují řidiče o stavech systému. Poté, jak se vytvoří mapy, systém automaticky přepne regulátor do plynu. Díky inovativnímu řešení, Stag – 300 poskytuje přesnější výpočet dávky plynu dodávaného do sacího potrubí benzínového motoru.
Regulátor je vybaven pokročilým softwarem. Zařízení také umožňuje manuální nastavení provozních parametrů v závislosti na teplotě plynu a osoby se sníženou pohyblivostí. STAG – 300 umožňuje montáž i do vozů o normě Euro 5.
Nové funkce regulátoru:
• Inteligentní vlastní přizpůsobení systému (automatická úprava mapy)
• Korekce reduktoru tlaku
• Injector při redukční teplotě ≤ 10 ° C
• Monitorování plynu (minimalizace výskytu chyby motoru ECU)
• A další
Systém je určen pro všechny vozy s benzínovými motory (až 8 válců), včetně
VALVETRONIC,turbo a celou skupinu sekvenčních vstřikování benzínu.
Jednotky:
Italská firma MTM BRC je významným výrobcem LPG zařízení, které patří k těm kvalitnějším a tím samozřejmě dražším systémům.
pro použití s motory s přímým vstřikem benzínu.
BRC Sequent Plug& Drive
podpora komunikačního rozhraní OBD (On-Board Diagnostic)
Firma D.T.Gas vyrábí systém sekvenčního vstřikování GASTECH od roku 2003 a exportuje jej do 11 zemí světa.
Historie společnosti Elpigaz sahá až do padesátých let minulého století, kdy se společnost, tehdy ještě pod jménem Polmocon, zabývala především kovovýrobou a obráběním kovů.
V roce 1996 byla založena společnost Elpigaz, která se specializuje především na výrobu, distribuci a prodej široké škály LPG zařízení na přestavbu a provoz automobilů s LPG a CNG.
Do března 2009 společnosti žily odděleným životem, k jejich sloučení došlo v březnu roku 2009. V důsledku sloučení vznikl pod jménem Elpigaz jeden z největších polských výrobců sad na přestavby LPG se sídlem v Gdaňsku. Ze společnosti Polmocon se stalo oddělení pro výrobu palivových nádrží, se sídlem v Liberci.
Exclusive Line – řada vysoce kvalitních výrobků pro moderní automobily
Comfort Line – produktová řada spolehlivých, vysoce kvalitních dílů pro automobily střední třídy
Popular Line – kompletní řada LPG prvků pro zákazníky, kteří hledají cenově efektivní řešení.
Exclusive Line
Produktová řada z nejvyspělejších technologií. Ideální pro moderní motory s až dvanácti válci. Produkty jsou založeny na systému Stella EOBD, který spolupracuje s palubní diagnostikou.
Stella 4 DPI
Do této skupiny patří také systém Stella 4 DPI, která slouží k montáži LPG do motorů s přímým vstřikováním benzínu do válce. Tento systém je možný použít do vozidel až s osmi válci.
Comfort Line
Řada je určena pro vozy střední třídy s dvou až čtyř válcovými motory s vícebodovým vstřikováním paliva, ať s přeplňováním či bez.
Popular Line
Sekvenční systémy vstřikování plynu čtvrté generace založené na NORD Stella pro, automobily s vícebodovým vstřikování paliva. Tato produktová řada je určena pro starší generaci vozidel na auta, která nemají palubní diagnostický systém EOBD.
Společnost Eko Alma, výrobce systému ESGI, působí v oboru více než dvacet roků. Zabývá se nejen výrobou jednotlivých komponentů, ale i celými sadami pro LPG přestavby, které používá více než 400 přestavbových firem po celém světě.
V roce 2006 firma představila moderní elektronické sekvenční vstřikování plynu pod názvem ESGI, čímž vytvořila produkt, který splňuje všechny požadavky moderního systému a splňuje i ty nejpřísnější normy.
KME je na trhu od roku 1993 s komplexním řešením pro alternativní pohony a automobilovou elektroniku. Vyvýjí a vyrábí LPG a CNG systémy. KME exportuje svoje produkty do více než 35 zemí celého světa.
Landi Group působí od roku 1954, kdy byla založena Rendem Lanzi a jeho ženou. Od té doby působí v segmentu zařízení pro přestavbu na LPG a CNG.
Rodinnou firmu převzal po smrti otce v roce 1977 Stefano Lanzi, firma v té době dosáhla vysokého postavení na domácím trhu a začala expandovat. V roce 1993 Landi Renzo převzalo nizozemskou společnost Eurogas. Eurogas, stejně jako landi Renzo vyvíjelo a prodávalo systémy pro LPG přestavby.
Dalším výrazným mezníkem společnosti byl rok 2008, kdy Landi Renzo převzalo třetího největšího hráče na trhu s plynem, společnost Lovato. Dnes je Landi Renzo světovým lídrem v tomto odvětví, a to jak v oblasti technologií, tak a v oblasti prodeje.
Systém Landi Renzo je montovaný přímo výrobci vozidel do spousyt jejich vozidel. Díky těmto faktům říkáme systéme LANDI RENZO: Ferrari mezi systémy LPG
Společnost Lovato byla roku 2008 převzata firmou Landi Renzo, světovým lídrem v odvětví LPG.
Řídicí jednotka Landi Renzo Omega S je pokročilá jednotka řízení vstřikování LPG, který využívá údaje o otáčkách motoru, tlaku LPG, teplotě LPG a teplotu chladicí kapaliny. Jednotka je v provedení pro čtyř, šesti a osmi válcové motory.
Špičkové polské systémy vstřikování LPG a CNG a inovativní řešení alternativních pohonů s ISO 9001:2009.
Nejsme plátci DPH.
4GAS – A.E.B. – AC-Stag – AG SGI DGI – AGC – Agis – Agnes – Aldesa – Alpha – Altis – Argo – Novogas – Autronic – Bigas – Blue Power – Bluemec – BRC – Cavagna – DT Gas System – E Gas – Elpigaz – Emer – EmmeGas – Equs – ESGI – Eureka – Eurogas EAS – Europegas – Oscar – Gomar – Hl Propan-Lovtec – King – KME – Koltec – Landi – Landi Renzo – Lecho – Lo Gas – Logo Gaz – Lovato – LPG Tech – LTA – Polonia – Moto GPL – NLP Turcja – NX Gas – Force – Öcotec – Omegas – OMVL Dream – Optima – Orion – Planijet – Romano – Solaris – Stafanelli – Stargas – Tahoma – Tartarini – Technology Gaz – Valve Protector – Versus – Vialle – VSI Prins – V-Tec – Zavoli