Novější generace řídících jednotek systémů LPG umožňují nastavení přívstřiku benzinu, což je alternativou k systémům dávkování aditiv.
Řídící jednotka LPG je naprogramována, aby při určitých otáčkách a zatížení motoru aktivovala přívstřik benzinu. Tedy pokud motor dosáhne zadaných otáček a – zároveň- zatížení motoru, aktivuje se přívstřik.
Pro přístřik musí být překročeny oba parametry, tzn. že pokud po přeřazení snížíte otáčky a nebo dosáhnete požadované rychlosti a uberete plyn, vůz jede pouze na LPG.
Při přívstřiku snižuje řídící jednotka množství LPG a nahradí jej benzínem, takže množství a bohatost směsi zůstává zachovno. Přístřik je šetrný k ventilům a ventilovým sedlům.
Nastavení přívstřiku je individuální pro různé LPG systémy i modely vozů.
Výhodou je jednoduchost provozu, nevýhodou zvýšení spotřeby, které velmi záleží na konkrétních okolnostech jízdy, ale obecně se uvádí cca o 1l benzínu na 100km jízdy na LPG.
Nejsme plátci DPH.
4GAS – A.E.B. – AC-Stag – AG SGI DGI – AGC – Agis – Agnes – Aldesa – Alpha – Altis – Argo – Novogas – Autronic – Bigas – Blue Power – Bluemec – BRC – Cavagna – DT Gas System – E Gas – Elpigaz – Emer – EmmeGas – Equs – ESGI – Eureka – Eurogas EAS – Europegas – Oscar – Gomar – Hl Propan-Lovtec – King – KME – Koltec – Landi – Landi Renzo – Lecho – Lo Gas – Logo Gaz – Lovato – LPG Tech – LTA – Polonia – Moto GPL – NLP Turcja – NX Gas – Force – Öcotec – Omegas – OMVL Dream – Optima – Orion – Planijet – Romano – Solaris – Stafanelli – Stargas – Tahoma – Tartarini – Technology Gaz – Valve Protector – Versus – Vialle – VSI Prins – V-Tec – Zavoli