Problémem při provozu na LPG bylo v minulosti poškození motoru tzv. „zaklepáním“ ventilů a jejich sedel.
Zapříčiňovala to nepřítomnost aditiv – ochranných látek – v LPG.
Řešení je možné buďto naprogramováním řídící jednotku na přístřik benzínu, nebo účinější a dnes běžně používané automatické dávkování aditiv, které zajistí, že jsou ventily vašeho motoru chráněné a v bezpečí.
Motorová aditiva promazávají pohyblivé části motoru, vytvářejí na nich ochrannou vrstvu.
Zlepšují chod motoru, snižují jeho opotřebení i spotřebu paliva a přispívají jak ke snížení nákladů na provoz vozidla, tak k ekologičtějšímu provozu vozidla.
Nejjednodušším způsob dávkování kapáním aditiva do sacího potrubí ať už jednobodově nebo vícebodově. Výhodou je nízká cena. Nevýhodou je nemožnost ovlivnit dávkování s ohledem na výkon či otáčky motoru ani s v závislosti na druhu paliva. Tento typ není vhodný pro motory typu valvetronic, valvematic a pro přeplňované motory s turbem.
Toto zařízení dávkuje aditivum podle obsahu motoru a aktuálního zatížení rovnoměrně v celém rozsahu výkonu motoru v závislosti na vstřikovacích časech plynu a otáčkách motoru.
Nejsme plátci DPH.
4GAS – A.E.B. – AC-Stag – AG SGI DGI – AGC – Agis – Agnes – Aldesa – Alpha – Altis – Argo – Novogas – Autronic – Bigas – Blue Power – Bluemec – BRC – Cavagna – DT Gas System – E Gas – Elpigaz – Emer – EmmeGas – Equs – ESGI – Eureka – Eurogas EAS – Europegas – Oscar – Gomar – Hl Propan-Lovtec – King – KME – Koltec – Landi – Landi Renzo – Lecho – Lo Gas – Logo Gaz – Lovato – LPG Tech – LTA – Polonia – Moto GPL – NLP Turcja – NX Gas – Force – Öcotec – Omegas – OMVL Dream – Optima – Orion – Planijet – Romano – Solaris – Stafanelli – Stargas – Tahoma – Tartarini – Technology Gaz – Valve Protector – Versus – Vialle – VSI Prins – V-Tec – Zavoli