Samozřejmostí při moderních přestavbách na LPG je instalace systému pro aditivní maziva, která ochrání motor a zabrání tzv. zaklepání ventilů neboli nadměrnému opotřebení ventilových sedel. K vyššímu opotřebení ventilů dochází důsledkem chybějících maziv v palivu LPG.
Řešením jsou právě aditivní maziva.
Ropný plyn LPG je těžší než vzduch a špatně se odvětrává. V prostoru zamořeném LPG (např. montážní jáma) hrozí udušení. LPG není jedovaté, ale ve vyšší koncetraci mírně narkotické. Směs LPG se vzduchem je výbušná. Proto jsou nádrže na LPG podrobovány tlakovým zkouškám, obsahují bezpečností prvky (ventily) a jsou homologovány pouze na 10 let – poté je třeba nádrž LPG vyměnit.
Automobily s LPG lze parkovat:
Nejsme plátci DPH.
4GAS – A.E.B. – AC-Stag – AG SGI DGI – AGC – Agis – Agnes – Aldesa – Alpha – Altis – Argo – Novogas – Autronic – Bigas – Blue Power – Bluemec – BRC – Cavagna – DT Gas System – E Gas – Elpigaz – Emer – EmmeGas – Equs – ESGI – Eureka – Eurogas EAS – Europegas – Oscar – Gomar – Hl Propan-Lovtec – King – KME – Koltec – Landi – Landi Renzo – Lecho – Lo Gas – Logo Gaz – Lovato – LPG Tech – LTA – Polonia – Moto GPL – NLP Turcja – NX Gas – Force – Öcotec – Omegas – OMVL Dream – Optima – Orion – Planijet – Romano – Solaris – Stafanelli – Stargas – Tahoma – Tartarini – Technology Gaz – Valve Protector – Versus – Vialle – VSI Prins – V-Tec – Zavoli
Abarth, Acura, Alfa Romeo, Aston Martin, Audi, Bentley, BMW, Bugatti, Buick, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroën, Dacia, Daewoo, Daihatsu, Dodge, Ferrari, Fiat, Ford,
Genesis, Hyundai, GMC, Honda, Hummer, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Jaguar, Jeep, Kia, Koenigsegg, Lamborghini, Lancia, Land Rover, Lexus, Lincoln, Lotus, Maserati, Mazda, McLaren, Mercedes-Benz, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Pagani, Peugeot, Porsche, RAM, Renault, Rolls-Royce, Saab, Seat, Škoda, Smart, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo