Ochrana motoru – přívstřik benzínu

Novější generace řídících jednotek systémů LPG umožňují nastavení přívstřiku benzinu, což je alternativou k systémům dávkování aditiv.

Řídící jednotka LPG je naprogramována, aby při určitých otáčkách a zatížení motoru aktivovala přívstřik benzinu. Tedy pokud motor dosáhne zadaných otáček a – zároveň-  zatížení motoru, aktivuje se přívstřik.

Pro přístřik musí být překročeny oba parametry, tzn. že pokud po přeřazení snížíte otáčky a nebo dosáhnete požadované rychlosti a uberete plyn, vůz jede pouze na LPG.

Při přívstřiku snižuje řídící jednotka množství LPG a nahradí jej benzínem, takže množství a bohatost směsi zůstává zachovno. Přístřik je šetrný k ventilům a ventilovým sedlům.

Nastavení přívstřiku je individuální pro různé LPG systémy i modely vozů.

Výhodou je jednoduchost provozu, nevýhodou zvýšení spotřeby, které velmi záleží na konkrétních okolnostech jízdy, ale obecně se uvádí cca o 1l benzínu na 100km jízdy na LPG.

Objednat servis/nastavení přístřiku benzínu:


Potřebujete poradit nebo se objednat?

Kontaktní údaje

Nejsme plátci DPH.

Systémy LPG

Hlavní partner

Partnerské weby

© 2024 LPG servis – Všechna práva vyhrazena – IČO : 09528032
Nejsme plátci DPH.